Gdański Urząd Pracy
Pracownik biura obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/24/3437
OBOWIĄZKI:
Udzielanie profesjonalnej obsługi klientom poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mali, osobiście. Skuteczne rozwiązywanie problemów klientów, odpowiadanie na ich pytania i udzielanie wsparcia w związku z produktami/usługami naszej firmy. Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych oraz zamówień klientów w systemie, utrzymywanie dokładnej dokumentacji oraz współpraca z innymi działami w celu osiągnięcia satysfakcji klienta. Budowanie pozytywnych relacji z klientami, dostarczanie informacji oraz obsługa po sprzedażowa. Bieżąca współpraca z innymi komórkami firmy. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie. Przygotowanie dokumentacji dotyczącej zwrotu. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku polskim (w mowie i piśmie), umiejętność jasnego przekazywania informacji oraz empatyczne podejście do klientów. Cierpliwość i umiejętność szybkiego myślenia oraz skutecznego rozwiązywania problemów, nawet w trudnych sytuacjach.Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Znajomość narzędzi komputerowych oraz pakietu Microsoft office. Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniających się potrzeb. Samodzielność i umiejętności ustalania priorytetów.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 242 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Błonie, ul. Spedycyjna 1

GEODIS Road Network Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Klientów GEODIS (telefoniczna i mailowa) Udzielanie informacji nt. usług, obsługa posprzedażowa i operacyjna Przyjmowanie zamówień, wykonywanie wycen,...

Pracownik obsługi klienta

mazowieckie / Kobyłka

Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

Aktywne od: wczoraj

Zapoznanie się, nauka i pomoc przy:- przyjmowaniu szkód komunikacyjnych (tworzenie dokumentacji, kontakt z towarzystwem ubezpieczeniowym)- obsłudze programów komputerowych odnośnie szkód komunikacyjnych- kontakcie...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

dolnośląskie / Wrocław, ul. Wodzisławska 6

Vetlab Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie...