Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży (Help Desk)
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Twój zakres obowiązków
  • Telefoniczne wspieranie Pracowników Poczty Polskiej S.A. i spółek z Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej (GK PP) w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług Banku
  • Analiza zgłaszanych wniosków oraz wsparcie Pracowników GK PP w rozwiązywaniu problemów merytorycznych i sprzedażowych
  • Przygotowywanie, we współpracy z odpowiednimi komórkami Banku, odpowiedzi na zgłaszane wnioski i problemy
  • Raportowanie przyjmowanych na Help Desk zgłoszeń/wyników zgłoszeń
  • Proponowanie rozwiązań/działań usprawniających i optymalizujących realizację zadań
Nasze wymagania
  • Umiejętność rozwiązywania problemów poprzez udzielanie instrukcji lub odpowiednie przekierowanie
  • współpraca z innymi Pracownikami w celu skutecznego rozwiązania problemu
  • umiejętność szybkiego reagowanie i proponowania trafnych rozwiązań
  • działanie pod presją czasu
Mile widziane
  • doświadczenie w pracy w bankowości
  • doświadczenie w obsłudze help desk
To oferujemy
  • pracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
  • równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym
  • pracę hybrydową w naszym biurze w Bydgoszczy
  • bogaty pakiet benefitów
O nas

Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.

Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

lubelskie / Lublin

Concentrix

Aktywne od: 2024-05-09

Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących Obsługa Klientów polskojęzycznych Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych Udzielanie wsparcia klientom w zakresie...

Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta

mazowieckie / Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego

Benefit Systems S.A.

Aktywne od: 2024-05-08

Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta wewnętrznego i sprawia Ci to przyjemność? Szybko przyswajasz wiedzę związaną z obsługą systemów i jesteś w stanie...

Pracownik Infolinii

mazowieckie / Warszawa

Nextbike Polska S.A. w restrukturyzacji

Aktywne od: 2024-02-08

Obowiązki: Obsługa telefoniczna i mailowa klientów korzystających z systemu Nextbike. Udzielanie informacji na temat korzystania z rowerów oraz rozwiązywanie problemów użytkowników. Rejestrowanie zgłoszeń...