Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.

Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.

Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
  • Blisko 50,000 pracowników
  • Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
  • Obsługujemy 400,000 klientów
  • Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Dołuje
Zadania
  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów,
  • Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań,
  • Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji,
  • Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,
  • Informowanie Klienta o nowych rozwiązaniach, usługach, możliwościach technicznych,
  • Zapewnienie wsparcia we współpracy z klientem dla współpracowników,
  • Prawidłowe prowadzenie ewidencji elektronicznej.
Oczekujemy
  • Prawa jazdy kat. B,
  • Pozytywnego nastawienia,
  • Zaangażowania,
  • Sprawności manualnej,
  • Doświadczenie w obsłudze systemu produkcyjnego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
  • Pracę dodatkową w 2 lokalizacjach (Dobra, Dołuje) wymiarze ok 80godz/msc (poniedziałek, czwartek i piątek). 
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w firmie, która jest od 25 lat na rynku,
  • Szkolenia wdrożeniowe.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego

lubelskie / Lublin

CHEMNOVATIC Sp. z o.o. Sp. k.

Aktywne od: wczoraj

Główne zadania: obsługa i realizacja zamówień Klientów zarządzanie platformą sprzedażową B2B i bieżąca aktualizacja oferty ofertowanie wg standardów sprzedaży i polityki cenowej obsługa procesu reklamacji...

Customer Services Professional with Romanian

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Foundever

Aktywne od: wczoraj

Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and...

Customer Service Specialist

pomorskie / Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)

Arla Global Shared Services Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

About the job Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work...