Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
Lokalizacja: Kraków, Galeria Krakowska

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Forma wynagrodzenia: podstawa + prowizja

Tryb pracy: praca zmianowa, praca w weekendy - poniedziałek - sobota/niedziela (handlowa)

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami
  • Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile
  • Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży
  • Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych
  • Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę abonentów Sieci T-Mobile
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji
  • Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług
  • Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą
  • Silne zorientowanie na realizację wyniku i pragnienie osiągania sukcesów
  • Pewność siebie i elastyczność w myśleniu
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
Nasza oferta dla Ciebie:
  • Wszyscy odpowiadamy za sprzedaż i profesjonalną obsługę naszych klientów
  • Szkolenia autoryzacyjne – otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie od zespołu
  • Brak narzuconych skryptów rozmów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach! Poza tym możesz u nas liczyć na między innymi dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach, możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych!
  • Znam Talent – szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej!
Benefity:
  • Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
  • Jasna ścieżka kariery i awansu
  • Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
  • Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
  • Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Konsultant ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

Contact Center Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku:...

Specialista del servizio clienti con lingua italiana / Specjalista ds. obsługi klienta z j. włoskim

mazowieckie / Warszawa

Contact Center Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Cerchiamo persone per la hotline inbound del corriere con conoscenza della lingua inglese. Il vostro compito sarà quello di rispondere alle chiamate dei clienti di lingua inglese, fornire loro un feedback sulle loro...

Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

lubelskie /

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących Obsługa Klientów polskojęzycznych Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych Udzielanie wsparcia klientom w zakresie...